Garanti og reklamationer

Garanti

Vi bekymrer os om vores produkter og gør logisk nok vores bedste for at levere dem til dig i top stand. Det sker dog nogle gange, at en ordre går i stykker under transporten, eller der sker noget andet, der fører til et garantiproblem. Ifølge loven er du forpligtet til at anmelde fejlen til os inden for to måneder efter, at du har opdaget den. Hvis fejlen er dækket af garantien, sørger vi gratis for reparation eller udskiftning.

Klager

I tilfælde af reklamationer skal forbrugeren først kontakte Voldt. I tilfælde af klager, der ikke kan løses gennem gensidig konsultation, skal forbrugeren kontakte Stichting WebwinkelKeur ( www.webwinkelkeur.nl ), som formidler gratis. Hvis en løsning alligevel ikke kan nås, har forbrugeren mulighed for at få klagen behandlet af Stichting GeschilOnline ( www.geschilonline.com ), hvis afgørelse er bindende, og hvor både erhvervsdrivende og forbruger accepterer denne bindende afgørelse. Der er omkostninger til at indbringe en tvist til denne tvistløsningskommission, som forbrugeren skal betale til den relevante kommission. Det er også muligt at indgive klager via platformen European Online Dispute Resolution (ODR) ( https://ec.europa.eu/odr ).